kom sommar

Roligt att ni svarade på vad ni skulle göra i sommar. Jag vet fortfarande inte vad jag ska göra, vet att jag gärna vill åka någonstans med familjen, sommar jobba och åka någonstans med josefine. Men hur är det där med språkresor? Fick inte så mycket respons i förra inlägget om det. Är det någon av er som varit på språkresa? Är det bra och lär man sig mycket? Eller är det bästa att skippa språkresan och bara åka. Jag tänkte på det, och en kompis som är ett år äldre berättade att hon först skulle på språkresa med en vän men sen bestämde dem sig för att strunta i det och bara åka ner, eftersom att när de inte hade några föräldrar där så var dem tvungna att prata engelska hela tiden själv och även snappa upp lite spanska. Skulle det vara något? Låter så otroligt spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0