svar till läsare

Amanda frågade: Hur är du som person?

Jag ser mig själv som en väldigt glad, positiv och skämtsam tjej. Jag älskar verkligen att ha roligt och skratta, då är jag som lyckligast. Tvärtemot dom flesta så brukar jag aldrig dölja när jag är ledsen eller arg.. speciellt inte arg haha! Och det är inte det att jag inte vill verka glad men varför låtsas vara något som man inte är? Så visst har jag mina stunder då jag är deppig och arg men för det mesta är jag glad. Jag är nog ganska mångsidig av mig. Menar inte alls att jag är bra på allt eller det mesta mer att jag inte är proffs på något speciellt men att jag är bra på lite olika saker istället. Som person är jag nog ganska öppen, brukar inte ha några problem med att vara mig själv beroende på vem jag umgås, tjänar inge ting till att försöka vara någon man inte är och om personerna man är med inte tycker om en för den man är så screw them. Jag är både stark och svag som person. Försöker oftast vara stark men ibland behöver alla en axel att luta sig mot, det kan faktiskt vara väldigt skönt att slippa vara den "starka" personen ibland.

"om jag fick leva om mitt liv skulle jag ändå vilja vara jag, för annars vore jag ju inte jag"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Charlotte är en av jordens underbaraste människor bara så alla vet.



Screw killar. <3

2009-01-26 @ 13:27:50
Postat av: Anonym

tarzan kommer banka skiten ur han!

JA! saknar han grymt mycket ju :( storebror :( <33

2009-01-26 @ 13:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0