hiss och diss


Anonyma kommenterar: Missförstå mig inte, det kan var roligt att få snälla anonyma kommenterarer men om någon skickar en hot eller allmänt elak kommentar och sen inte vågar stå för det så tycker jag att det är riktigt omoget.

Över utsvängdabyxor:
Ja, jag vet att det  är mode! Men sen när 70-talet eller? Jag älskar det gammla modet, men usch vad jag tycker att det är fult med jätte abba- jeans.

Gummiklackar:
Visst, det är jätte skönt att gå i skor med gummiklack och man halkar ju inte heller, så det är ju positivt. Men det är inte alls snyggt, ser ut som att man har satt en barn klack på ett par vuxen skor, inte snyggt.

Sura busschafförer:
Dom har säkert ett av världens tråkigaste jobb och det är nog inge vidare med alla stökiga människor som skriker och spyr i deras bussar. Men något jag verkligen irriterar mig på är när man springer till  busschaffören och han/hon ser att man kommer men åker ändå, bara för att ni har en dålig dag behöver ni ju inte göra andras dagar till skit. Observera att detta endast gäller sura busschafförer inget ont mot er andra.

För tunnt klädda människor:
Ja finns det något värre än när man ser en tjej som går runt i genomskinliga nylånstrumpbyxor och en kortklänning mitt i vintern? det är inte snyggt, ja rent utsagt fult och billigt!

Bärbara minidatorer: Dom är helt enkelt perfekta. Man kan ta med dom överallt, dom väger ingentig och är superbra. Perfekt som bloggdata om man är på semester eller ute på stan eller någon annanstans. Dessutom finns dom i massa olika färger!

Internetsdongel:
Ja om du är en bloggare som vill sitta på café, i bilen, på tåget, på bussen eller någon annanstans och blogga så måste du ju ha en internets dongel, dom är lika perfekta som mini datan!

Lockigt hår: Det finns inget snyggare hår en ett stort och lockigt hår, det är så fint när man har volym på håret. Visst är det snyggt med rakt hår men inget står sig upp till ett stort och lockigt "carrie bradshaw hår".

Assocearer:
Armband, klocka, halsband, örhängen, solbrillor, väska, skor, ringar mm,  kan få en helt vanlig outfit att bli skit snygg så mitt tips är att alltid ha mycket assoceraer.

Got 2b smooth ´n chic:
Helt klart världens bästa hårspray. Den luktar super gott, håret stelnar inte och det håller i hela dagen utan att man behöver använda överdrivet mycket. Det blir även en väldigt snygg volym på håret, mi lajki!

Kommentarer
Postat av: Eveline

allt du skrev på disslistan håller jag med om! hmm mystiskt ;)

sv;okej mysigt. så lite så.

ja jag älskar låten :)

2009-01-18 @ 21:22:25
URL: http://mondaytosunday.blogg.se/
Postat av: Anja

Kul lista!

2009-01-18 @ 21:25:45
URL: http://lifebyanja.blogg.se/
Postat av: Eveline

sv;japp :)

verkligen!

2009-01-18 @ 21:34:01
URL: http://mondaytosunday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0