svaren på era frågor

linda  varför började du blogga? ganska vanlig fråga men jag har så dålig fantasi.

svar: Jag började blogga för att jag behövde skriva av mig lite och jag är inte precis den tjejen som skriver i dagbok så jag gjorde en blogg och märkte sen mer och mer hur kul jag faktiskt tyckte att det var och tyckte även att det var roligt att fler än bara jag kunde få ta del av den och att dom kunde få läsa om mig som person!

Maria
Det är första gången jag kikar in till dig,
Varför började du att blogga?    
Svar: samma svar som till Linda :)
   
becca
hur kollar man hur många läsare man har? jatte bra blogg!   

svar: Du går in på statestiken och kollar. Tack så mycket!

niki om frågestund:
här kommer lite frågor :)
1. Favoritmaträtt
2. Favoritklädaffär
3. Vilken är din favoritblogg
4. Favoritresmål
5. Hur ser ditt liv ut om 10 år      

svar:

1. Helt klart karins lasange från familjen dafgård och ett glas kall mjölk på det!
2. Ginatricot, vila, newyorker, mango, topshop, hm och bikbok
3. Min favorit blogg, oj vad svårt. Gillar folk som är bra på att uppdatera och har mycket bilder, så kanske emmsanatpea.blogg.se sen är jag inte helt galen i kissie precis men ganska intressant blogg måste jag säga.
4. Helt klart mallorca, skulle kunna bo där!
5. svårt, jag hoppas på att bo utomlands, vart vet jag inte riktigt..

 amanda
Vad är det bästa du gjort hitills i ditt liv? :)

svar: Jag är ingen superman eller nobelpristagare precis, men det bästa jag gjort är att ha varit tillsammans med dom som betyder mest för mig, det vill säga familj och vänner.

Camilla Arvidsson
Du är väll äldre än 14 :O :O :O?!!?

svar: nej tyvärr inte, men jag jobbar på det! snart 15!

sara blomdahl
wow!
jag har miljooooner frågor! :)
vem är din bästa bästa kompis?
vad tycker du om hästar?
tycker du själv att du är snygg?
gör du mycket saker hemma? städar, tvättar, diskar osv..
vad vill du jobba med som stor?
har du sommarjobbat och isf med vad?
vilken är din favorit affär?
vilken sorts killar gillar du? beskriv!
hur ser det ut i ditt rum?
vilken mobil har du?
TACK!! :D       

svar:
1. Mina närmaste vänner är Josefine, Nikita och Albin och dom håller jag mycket kärt :)
2. Jag gillar hästar, har ridit i flera år men slutade i sommras.
3. Inget jag är stolt över, men jag är ganska fixerad vid mitt utseende, notera mitt. Jag är ingen sånn som dömmer andra för deras utseende men jag vill oftast se bra ut, det  vill nog alla, trots att det är personligheten som räknas. Så jo jag är nöjd med mitt utseende även om jag har dagar då jag tycker att jag ser hemsk ut. Har dock svårt att klassa mig själv som snygg.
4. Ja, eller jag försöker iallafall hjälpa till med det mesta hemma.
5. Är väldigt sugen på att jobba inom mode.
6. Nej har faktsikt aldrig sommarjobbat, det är svårt att få sommarjobb i min ålder. Ska däremot försöka få tag i något sommarjobb nu i sommar då jag fyller 15.
7.Ginatricot, vila, newyorker, mango, topshop, hm och bikbok
8. Jag gillar killar som är smarta och förstår sig på mig, känsliga killar och killar som är lätta att prata med. Det tycker jag är charmigt.
9. Mitt rum är ljusrosa med en lilabrun fondvägg, tre garderober, en säng, skrivbord, byrå, spegel, marilyn monroe tavlor och så är det oftast väldigt städat.
10. sony ercisson W302

saga
hahah nu måste jag ju fråga nått, men jag suger på frågor ;)
ehm...
du skrev lite förut om killarna i vår klass, men asså du kan ju berätta hur du tycker det är att gå i mm överhuvudtaget & så , det tror jag folk vill läsa :)

svar: Jag gillar att gå i MM, roligt med alla uppsättningar av musikaler och så skulle jag inte kunna tänka mig att gå i en klass där jag inte fick min egen data (vi har blivit bortskämda). Har inte så mycket att säga, men MM är ett bra lag tycker jag.

Eveline
-Vilka är dina inspirationskällor
-Din absolutfavoritkändis? :)
-Hur har du fått bilden i headern så snygg ? :Phehe kramkram
är du verkligen bara 14 år föressten? :O :)

svar:
1. Om du syftar på kläder och sådant, så är det tidningar, tv program, bloggar och självklart min egen stil.
2. Måste nog säga att det är Sarah jessica parker
3. Haha, tack! jag har gjort bilden i paint faktiskt så jag gjorde inte så mycket förutom att jag gjorde bakgrunden svart och så la jag till texten hihi
4. Ja, jag är bara 14 år :)       

K
hur mycket väger du?

svar: Ja jag lovade ju att svara på alla frågor.. ganska precis 42kg

 Cassandra
Jag undar vad som fick dig att vilja blogga? Och vad du tycker att en blogg "behöver" innehålla?
Kram

svar: som jag sa förut så började jag blogga förut jag behövde någonstans där jag kunde skriva av mig lite och sen blev det bara roligare och roligare. Jag tycker att en blogg ska innehålla en bra uppdatering, mycket bilder och intressant fakta. Tycker inte att man ska skriva mils långa inlägg om man vill ha läsare för det är ändå ingen som orkar läsa, så kort och intressant med mycket bilder!

 Anonym om frågestund:
hur lång är du och hur mkt väger du?   

svar: förstår verkligen inte vad som är så intressant med detta, men jag är 159cm och väge 42kg

Linnea
vikken är din favorit färg? (:

svar:
älskar alla färger, färger är mode!

♣ SUSSI'S FOTO & DESIGNBLOGG ♣
Har du någon drömmkamera?

svar: Jag är ingen höjdare på kamera märken, men skulle gärna äga en bra systemkamera

 LinaLicious
I vilket syfte började du blogga :) ? 

svar: Hade inget direkt syfte, tänkte först att bloggen bara skulle vara ett ställe där jag kunde skriva av mig när jag kände för det tänkte inte på att alla andra kunde läsa den, trodde väll inte att folk skulle vilja läsa min blogg liksom. Men sen när jag fick fler och fler läsare så började jag blogga mer och mer så nu är väll mitt syfte att försöka få folk att läsa min blogg och ta del av min vardag.

 Fina-Stina om frågestund:
Hej chacha!
Har lite frågor till dig:

1. Har du någon pojkvän?

2. Hur ser du på långdistansförhållanden?

3. Vad är viktigast pojkvän eller vänner?

4. vilken är din favorit blog

svar:
1. Nej jag har ingen pojkvän
2. Jag tycker att långdistansförhållanden är tecken på riktig kärlek, tycker att det är helt otroligt fint att kunna vara tillsammans med någon som kanske bor mil ifrån eller kanske till och med i ett annat land, all respekt åt er.
Angelica Norman
favorit plagg?

svar: skönast är så klart morgonrocken även fast det inte är något jag använder som outfit, men plagg som plagg!

Hoppas ni är nöjda med era svar, tack för att ni ville vara med och delta i min frågestund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0