underbara spets

Jag vet att nästan alla flickor äger en sånn här tröja och jag brukar för det mesta gilla lite udda saker som andra inte har men kan inte rå för att jag blev kär i den här tröjan, tycker den är så himmla fin! Och man kan inte vara ensam om att äga allting men oj vad jag önskar att jag hade patent på denna tröja! Det jag menar är att det tex ginatricot (som den här tröjan kommer ifrån) har jätte snygga kläder, men nästan alla har dom och det börja faktiskt bli lite tråkigt. Men någon gång ska jag följa mitt framtida motto - köp inte mode, skapa! Men är inte riktigt redo för att göra eget ännu, fast jag har gjort endel som blivit riktigt snyggt! All ära till er som gör det, dötufft.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: christine

den där tröjan har jag exakt samma tankar som dig om. Den är underbar! Dock är det så himla tråkigt att alla har den :(.



Va bra sötnos :*

2009-01-18 @ 19:25:24
URL: http://doux.blogg.se/
Postat av: Eveline

åååå nu är din blogg ännu finare!

sv;jag har varit hos min pojkvän. du då? kramkram

2009-01-18 @ 20:46:41
URL: http://mondaytosunday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0