uhuh im sick

Jag är verkligen trött och seg. Gick hem från skolan idag eller blev rättare sagt hem skickad. Känner mig jätte sjuk, det hugger som bara den i magen och så känns det som att jag ska spy när som helst, fy jag gillar verkligen inte att spy. Som tur är har jag inte gjort det än och får hoppas på att jag slipper det också. Men det är bara att ta det lugnt och mysa med film så brukar det gå över. Idag kommer mormor också, det ryktas om att hon har köpt en väska åt mig... hihi så spännande!

Juste fick en anonym fråga förut om hur jag tycker att en bra (eller en som är roliga att läsa iaf) blogg ska vara. Mitt svar:

*
En bra blogg ska uppdateras minst tre gånger om dagen.
* En bra blogg ska innehålla mycket bilder.
* En bra blogg ska inte ha för långa inlägg utan korta och intressanta.
* En bra blogg ska vara en speciell blogg en som inte är som andras, det är roligare.

Ja men det är väl ungefär min uppfattning om en nice blogg.

Dagens börja göra: börja skriva dem istället för dom. Välkommen till den riktiga världen Charlotte.

sommar, långt hår, cola, tunna kläder. Bäst av allt, solbrillor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0