trött och blä

Nu är det dags för lilla mig att krypa ner i sängen. Har väll inga direkta planer för morgon dagen förutom att jag ska plugga, skönt att ha det gjort, vi har så mycket inlämnigar och annan skit som ska in nu. Men det är bara ta sig i kragen och resa sig upp och göra det man ska. Åh jag är på sånt shopping humör, det suger riktigt mycket att vara pank. Ska försöka hitta ett extra jobb, på ett café eller något, måste verkligen försöka öka min inkomst eller vad man nu ska kalla det. Föresten, så har jag jätte ont i halsen också. Vet att jag klagar men är så trött. Dags att sova. Puss

så här pigg ser jag ut nu, hehe sovdags!

Kommentarer
Postat av: Isabelle Svensson

du är alltid lika söt lottyepottyepironparon! :)



Tack för att du alltid finns här för mig gmn, det betyder nog mer än du tror... Men sanningen är sanningen och smärtan från bröstet som talar om för migatt han inte kommer gör för ont. fan ta allt de här. :/

2009-01-25 @ 15:26:31
URL: http://featuringisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0