svar till Freja

Hallå!
Det var en läsare som frågade om inte jag kunde skriva om killar jag haft och killarna i min klass, eftersom att jag går i en musik och mediaklass så tyckte hon det var intressant att veta om dom pojkarna, eller det var iallafall så jag uppfattade det.

Börjar med att berätta om mitt civilstånd då. Jag har ingen pojkvän nu eller så. Men som ni kanske läste om förut så hade jag en pojkvän som hette Zack för nån månad sedan, men vi gjorde slut. Det började med att vi tog en paus som senare ledde till att göra slut..

Var jag ledsen?
Ja, även fast det var mest jag som ville göra slut så är det klart att jag var ledsen. Tyckte och tycker fortfarande jätte mycket om honom ,han är verkligen speciell! Men vi är fortfarande jätte bra vänner, vi fick en jätte fin kontakt med varandra som jag tror att vi alltid kommer att ha och nu är han väll mer som en bästavän för mig och det känns jätte bra faktiskt.

Och så var det killarna i min klass...
Endel av grabbarna i min klass har jag kännt sen 6års så dom betyder såklart väldigt mycket för mig och dom flesta är väldigt duktiga på scen, dom är kanske inga sångfåglar precis men dom är duktiga på teater. Och så har vi speciellt några i klassen som är riktiga dataexperter (för att inte säga datanördar) så det är nice. Vet inte riktigt vad det var du ville veta om dom, men kan säga att det är ett gäng trevliga grabbar iallafall!
ADJÖ


Kommentarer
Postat av: AMANDA C

söt bild gumman!

2009-01-09 @ 23:14:18
Postat av: freja 16 år

tack så mycket! undrar även om några i klassen (även tjejer) har varit med i talangjakter, lilla melodifestivalen och andra sångtävlingar? :)

2009-01-09 @ 23:14:25
Postat av: Chacha

Svar till Freja: Ja jätte många i klassen har tävlat i talangjakter och tre stycken har varit med i melodifestivalen, mattias och kevin med "shabalabala polarn" (för länge sen) och Shauni i år med "var stark" :)

2009-01-09 @ 23:22:05
URL: http://spellme.blogg.se/
Postat av: fridis

Du verkar ha en fin hy, några knep?

krami

2009-01-09 @ 23:48:18
Postat av: jessica

Sv: skönt att höra :)

puss

2009-01-10 @ 00:28:55
URL: http://jessicaaz.blogg.se/
Postat av: Angelica

skönt att kunna vara kompis med sin förra kille..

2009-01-10 @ 00:30:51
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Ja men precis! Så gör nog jag med, för jag säger pang även fast jag vet stavningen!

2009-01-10 @ 09:49:00
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: freja 16 år

shabalabala polarn kommer jag ihåg! haha!

dom var så grymt söta!

hur är de killarna som personer? datanördar elr så? :p

och TACK för att du orkar svara på mina frågor!

det är nämligen så att jag arbetar med ett projekt i skolan om musik och media inriktningar och jag har fått jätte bra svar från tjejer och hur de är som personer, vad de gillar osv så nu är det killarnas tur! gud va glad jag är över att ha hittat din urgulliga blogg :)

2009-01-10 @ 23:44:20
Postat av: Chacha

till freja: haha ja :D!

Dom två killarna är hur gulliga och roliga som helst!och dom är jätte duktiga på scenen dvs teater för det mesta ibland sjunger dom väll, men inte så ofta, och nja inte data nördar men i våran profil så får vi varsin bärbar mac data så alla är väll lite utav datanördar i våran klass haha!

Vad glad jag blir! Roligt att jag kunde hjälpa dig :)!

2009-01-11 @ 03:00:24
URL: http://spellme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0