omg i killed robert!

Hej fancyfaces
Hade en riktigt skum dröm idag, drömde att jag var på kryssning, ensam. Båten hade fyra våningar och jag var på den fjärde. Jag gick ut på deck för att skina lite då jag plötsligt fick syn på Robert Wells och jag fick en mördar instinkt (helt sjukt) så jag slet till mig en dammsugare från en städerska och gick fram till Robert och helt känslo kallt brottade jag ner honom och kastade honom överbord, BAM sen var han död.

Fy fy fy på mig! Så här har ni anledning ifall att han inte skulle vara med på körslaget på Lördag. Sårri, ska inte göra om det..

Kommentarer
Postat av: linda

jaa :) absolut. händer idag då?

2009-01-09 @ 16:45:30
URL: http://lindanord.blogg.se/
Postat av: freja 16 år

kan inte du berätta om killar som du har haft eller om du har ngn nu? :) skulle även vilja veta lite om varje KILLE i din klass, tycker att det är så kul med killar som läser musik och media :)

2009-01-09 @ 20:19:44
Postat av: jessica

sv: Jara det flyter på, själv ?;)<3

2009-01-09 @ 22:01:29
URL: http://jessicaaz.blogg.se/
Postat av: AMANDC

hahah ojdå, stackars robban!

2009-01-09 @ 22:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0