min gotlandsresa och nyårsafton

Tjena
Har fått ännu ett önskemål. Denna gång om att jag ska berätta vad jag gjorde på nyårsafton. Så kryp upp i täcket och salta popcornen så ska jag börja berätta om min nyårsafton.

Tisdag- Som endel av er redan vet så tillbringade jag mitt nyår på Gotland. Jag åkte ner till Gotland med min stora syster och eftersom att hennes pojkvän bor där så bodde vi hos honom och hans vän Viktor. Vi åkte båt i tre timmar på Tisdagen, båt resan gick ganska snabbt, vi sov, åt och kollade på kungfu panda. Helt okej film. När vi var i land så hämtade min Ludde (min syster pojkvän) oss vid hamnen. Vi var helt döda efter resan trots att den inte var speciellt krävande, så vi tog det bara lungt den dagen, träffade lite av deras vänner och kollade på film.

Onsdag (nyårsafton)-
Onsdagen bestod för det mesta av hårfix, smink, klädsångest, och så. Men det varade såklart bara i några timmar. Klockan 18.00 var vi påväg hem till Luddes föräldrar för att äta nyårsmiddag och umgås lite. Vid 20.30 tiden så sa vi adjö till hans föräldrar och gick vidare till några av hans vänner där det var fest. När det närmade sig tolvslaget så gick allihop till en fotbollsplan där vi önskade varann gott nytt år och kollade på fyrverkerier. Sen fortsatte vi festen hemma hos Ludde. Det blev en jätte trevlig nyårafton måste jag säga :).

Torsdag-  Alla var döda. Eller de kändes så iallafall. Tror vi steg upp vid två tiden. Så vi låg bara och degade i soffan och kollade på olika filmer och käkade pizza. Soft.

Fredag- Var det bara att äta frukost, kolla film, packa, säga hejdå och åka till båten. På båten käkade vi på fem minuter, sov i över två timmar och kollade på tecknade Batman resten av båtresan, najs.

Så nu vet ni hur min resa på gotland såg ut och hur jag firade nyårsafton. Hoppas du är nöjd med min beskrvining av mitt nyårsfirande Hannah :). Har inte fått bilderna än men lovar att jag ska lägga upp dom så fort jag får tag i dom.

Och om ni som Hannah har något som ni vill att jag ska skriva/berätta om så är det bara att mejla till mig ([email protected]) eller skicka en kommentar här på bloggen!

Adjö

Kommentarer
Postat av: julia

låter som du har haft det skitbra:D

älskar dig massor vännen!<33333333333333

2009-01-03 @ 18:40:15
URL: http://jjuuliiiaa.blogg.se/
Postat av: julia

s.hihi(a):D

älskar dig massor massor!<33333333333333

2009-01-03 @ 18:43:14
URL: http://jjuuliiiaa.blogg.se/
Postat av: Marie

Fin bloggdesign du har nu, :)

2009-01-03 @ 18:44:16
URL: http://mariestayreal.blogg.se/
Postat av: Emma Gynning

Ja sol hade inte varit fel.



Ha en bra kväll vännen!

2009-01-03 @ 21:40:27
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jo, allt är bra. Haft några lugna dagar nu sen nyår. Imorgon ska jag träffa en kompis och ut och äta på kvällen med lite släkt, så det ser jag fram emot.



Allt bra med dig? Vad ska du göra imorgon? :)

2009-01-03 @ 22:12:31
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0