julklappar fanns det gott om

Som jag nämnde förut så var det en läsare som frågade om jag kunde vara snäll och berätta vad jag fått i julklapp och visst kan jag det. Orkar inte rabbla upp allting men endel av det jag fick kommer här:

mobil
armbandsur
tröjor
byxor
underkläder
stämgaffel
ipod
kuddar
smycken
telefon
parfym
krämer
sex and the city boxen
filmer
bok
väska
smink
neccesär
hårprodukter
platttång
hårfön


Jag kommer inte på resten just nu, men lovar att jobba på listan om jag kommer på något som saknas. Jag var super nöjd med julafton och väldigt nöjd med dom fina presenterna. Tusen tack!

Till läsaren: Hoppas du blev nöjd med mitt inlägg, kram på dig

Kommentarer
Postat av: M I M M I

Vad var det för mobil? :)

2009-01-03 @ 10:35:53
URL: http://miimliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0