fredagskvällen

Hallå där
Denna fredags kväll har jag spenderat hos albin. Åkte till honom vid åtta tiden och kom hem nu, vi kollade lite filmer,snackade endel och sov lite grann.
Fick också reda på för några timmar sen att mamma och ludde åkte in med min syster till akuten. Hon har haft influensan och varit jätte dålig men nu hade det tydligen varit mycket värre så dom åkte in. Men det verkar inte hända så mycket alls på akuten, smsar lite med min mamma nu och dom sitter fortfarande och väntar på at få träffa en läkare. Kommer ihåg när jag åkte in till akuten sist (någon månad sedan) då jag gjort illa min högrafot för andra gången inom loppet av ett år, jag tror den är förhäxade eller något. Nån som inte tycker om mig kanske har gjort vodoo på min fossing.. vad vet jag. Men hur som helst så fick jag iallafall vänta över fem timmar på akuten och det rent ut sagt sög. Så får hoppas på att det inte tar lika lång tid för min syster som det gjorde för mig, för det är hemskt.

Eftersom att vi ändå snackar sjukhus, så blir det en BB bild. Inte visste ni att jag var barnmorska va va va?

Adjö

Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen (v.

nu blev jag nyfiken ;O blev det en pojk eller en flicka ? thihihi :)

2009-01-17 @ 23:31:02
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: Isabelle Svensson

hahahha,hellelujamoment :')

2009-01-19 @ 18:04:51
URL: http://featuringisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0