fredag den trettonde

Bion igår med flickorna blev riktigt lyckad, dock så saknade vi våran Nikita! Hur som helst så kollade vi på Friday the 13th, den nya jason filmen. Jag har inte sett en ända fredagen den 13 film, så det var roligt.. (jag var skit rädd). Men mest rädd var nog Madeleine och Isabelle som satt och skrek igenom filmen haha. Fast ska ju inte skylla allt på dom, jag och jossan skrek och hoppade till en hel del vi också, inklusiv resten av hela bio salongen, det var verkligen helt fullsatt. Dessutom så  satt jag och kramade jossans hand under nästan hela filmen! Sen blev det att käka på pizzahut för mig och Jossan, grymt gott och snygg personal. Lyckad kväll tjejer!

jag och jossan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0