sweet 16

Hej bloggare och läsare!
Har inte haft så mycket tid för att blogga idag. Tuff dag i skolan och plugg efter skolan men nu ska jag försöka få ihop ett inlägg. Jag har precis hjälpt mamma med tvätten och sitter nu och kollar på mtvs program sweet 16. Fyfan vilka människor det är som är med där så otroligt diviga. Inget fel på att vara självsäker. Jag är väldigt självsäker. Men att bete sig som en snobbig diva och att vara självsäker är två helt olika saker. Det som nästan förvånar mig mest är dock deras föräldrar som lallar efter barnen vad dom än gör trots att dom skriker dra åt helvete och allt till dom, hmm.. snarare nanny akuten som borde rycka in!

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Saado

Grym bild hörrö ;D.. Har beslutsångest typ, hjälp mig välja färg på ett par skor som jag ska beställa :)..

2009-02-04 @ 15:36:15
URL: http://saado.se
Postat av: Mimmi

vilken argentur fotas du för? :D

2009-02-04 @ 20:14:58
URL: http://brunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0