dagens frulle

Okej, jag måste sluta gå upp så tidigt, jag har alldeles för mycket "fritid" på morgonen..

How to make a våffla:

1. Ta ett fast grepp om våfflan.
2. Lyft den till din talrik, lägg ner den försiktigt.
3. Ställ in din tallrik med våfflan på i micron, ca 20 sekunder.
4. Ta ut våfflan och gå mot matbordet.
5. Sylt. Du måste ha sylt.
6. Ta en sked och skyffla på massor med sylt på våfflan.
7. sådär ja,
8. Nu smetar du ut sylten.
9. Mosa alla sylt klumpar, disgusting!

När du har följt alla 9 stegen, så har du den ultimata våfflan, voila:

Ni kan tacka mig sen! puss

Kommentarer
Postat av: Zandra

Gud, jag skulle aldrig klara av att äta våfflor på morgonen :p

2009-02-13 @ 10:19:29
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0