2009.03.04

Hej älskade läsare!
Vad vore jag utan er och min blogg? Ingenting. Känns alltid så tomt när jag inte skriver. Jag brukar alltid åtminstånde försöka att bara föra ut det positvia i mina inlägg, men man kan ju inte låtsas hela tiden eller hur? Allt är inte perfekt. Långt ifrån och man mår dåligt ibland trots att man inte vet varför, sånt är livet skulle jag vilja säga men känns inte som att det hjälper. Jag är så otroligt trött på skolan just nu, trött på att behöva känna mig så sönder stressad, trött på att knappt kunna sova på nätterna längre, trött på att tiden går så fort men ändå så långsamt. Ursäkta att jag klagar men jag var tvungen att få det ur mig och alla har väl rätt att klaga ibland, dessutom är det ju trots allt min blogg, min dagbok.

Och just nu känns det såhär. Som att det mesta pekar fuck you mot mig i livet just nu.. Men jag vet att det inte är så, jag vet att jag över driver men ibland känns det så. Ibland är idag. Nu ska jag lägga mig i soffan, äta choklad (det sägs att man blir glad utav det) sen ska jag höra med familjen om dom vill mysa framför tv:n med mig, brukar kännas bättre då! Hoppas eran dag har varit bättre än min. Pusspuss ni är guldvärda.

fan vilket långt finger jag har.. fan!

Kommentarer
Postat av: Lina

Svar: Ja visst har han snygg kropp? ;D

Haha, snygg bild du också har hörru, hahah! :)

2009-02-04 @ 19:13:27
URL: http://flachsbinderl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0