jesus walk with me

Pojkar och flickor!

Hej. Hur har min dag varit? okej. Försov mig idag igen pga min skadade mobil som inte ringde, oj så ovanligt. Missade bussen precis. Gick och köpte en latte. Spillde kaffe på mina kläder. Missade min favorit lektion. Nej min morgon var inge vidare.

Dagen fortsatte väll helt okej, gick igenom tekniken och våran nya musikal, imorgon presenteras rollerna *yaay*.. Sen var det lucia träning i någon timme, missade sista lektionen. Fick lite ångest över det. Ångesten försvann. Åkte till centrum med Isabelle för att sedan vandra vidare till gitarren, blev en riktigt lyckad lektion enligt mig, men jag har nog världens roligaste lärare så det är inte så konstigt.

Sen blev det ett varmt bad och kyckling filé
, ah å yammi. Riktigt skönt, riktigt gott. Ska plocka lite i rummet, gå igenom no uppgiften som handlar om vatten och sen är det dags för desperata hemma fruar. Om ni undrar varför jag skriver desperata hemma fruar så är det för att jag inte kan stava till det på engelska, det är svårt.

Tänkte tipsa om en skön låt som har fått gå på repeat på mina itunes, Club 8 - Jesus walk with me. lyssna [HÄR]
alla säger att jag inte säger svensk ut på denna bild, vad säger ni? :)

Kommentarer
Postat av: majsan

Oj hur mkt brunkräm har du ?

2008-11-21 @ 21:23:14
Postat av: Chacha

svar till majskorven: inte för att du har något med det att göra men inte mycket alls bilden är redigerad ser du väll!

2008-11-21 @ 21:48:37
URL: http://spellme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0