jag försöker igen

Hej sockertoppar!

Förstår att ni snart blir helt galna på mig, ja jag har bytt blogg igen! men chalicious kom igen charlotte något bättre kunde jag väll kommit med licious är so last year och lite fjortis namn om jag säger så. Så har ingen aning vad jag fick det lama namnet ifrån. Men nu har jag bestämt mig för att fortsätta blogg på den här bloggen spellme. Hoppas ni fortsätter läsa den här bloggen. Ska försöka hitta någon som kan göra en design som passar mig och inte bara en vanlig design utan jag vill ha något eget. Det jag kommer skriva om är min vardag och saker där om kring och säkert lite skvaller och sånt men jag lovar inget det blir bäst så, modebloggar finns det gott om så jag struntar i den biten även om jag kanske lägger ut lite bilder på kläder och assocearer som jag köpt. Men som sagt vi får se vad det blir men nu ska jag tagga till med lite popcorn och desperata hemmafruar!
adjöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0