en ny lek har införts

HEJ

Ja men tell me about it, jag suger på att blogga ibland, jag vet! (notera ibland). Men har faktiskt inte så mycket att uträtta alltså med andra ord så har det inte hänt så mycket hos mig. Dom senaste dagarna efter julafton så har jag kollat på flera filmer i rad, sovit och ätit. Nej asså jag är verkligen inte så tråkig som det låter men jag har inte mått så bra, varit sjuk och så. Men jag är på bättrings vägen, yeyyayeh!  Men man kan se det på två sett:

1. Jag har inget liv, kollar på filmer och lever mig in i filmerna.
2. Jag har nog slagit rekordet på mest film tittande under endast 4 dagar!


Välj själv. Men välj tvåan. Föresten under dom hära fyra dagarna så har det hänt en sak. Mitt hår har växt, mitt hår på huvudet har växt! Jag bettar på en eller två mililmeter, yes yes yes! 

Juste en ny lek har införts i den coola världen.
Leken går ut på att man ska rapa och säga ken samtidigt och sen ska man blåsa på varandra, den som ger upp först förlorar. Observera att detta kan vara en evighets lek så om man ger sig in på leken så får man leken tåla och det gäller att ha tid och inget liv när man utför denna lek.

Givetvis finns det regler!
1. Inte leka denna lek när pappa är i närheten.
konsekvens: han blir sur och det är risk för att bli kallad "omogen"

2. 10 sekunders regeln. En mycket viktig regel. Den som inte blåser på motståndaren inom loppet av 10 sekunder har förlorat.
konsekvens: Ja tänk själv vad jobbigt det skulle vara att behöva komma ihåg vilken rap man blåser för om det inte fanns en tidsbegränsning, måste jag ens förklara? suck

Kan man dra sig ur leken?
Det här är en av dom frågorna som jag får in hela tiden. Ständigt detta tjat om att dra sig ur. Men ja självklart kan man dra sig ur ken-leken.  Det går till så att du placerar din vänstrar hand framför ansiktet och börjar vifta. Då har du därmed lagt dig. Men det finns även konsekvenser för detta beteende. Man får dras med namnet chicken i en hel dag, det vill säga 24 timmar.  Är du en chicken?


hi, im ken

Kommentarer
Postat av: AMANDA C

haha sjuka fan!

2008-12-28 @ 23:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0